Tisková zpráva z workshopu „Nová média a komunikace“

V příspěvku „Nová média a komunikace“ uveřejněném v této rubrice dne 7.9.2010 jsme vás informovali o přípravě této akce a možnosti účasti (poznámka editora).

Nyní přinášíme tiskovou zprávu  o výsledcích tohoto workshopu.

V Podnikatelském inovačním centru diskutovali odborníci na on-line marketing

Dne 23. 9. 2010 proběhnul v prostorách školicího a prezentačního centra Podnikatelského inovačního centra workshop na téma nová média a komunikace. Akce se zúčastnilo cca 90 odborníků, především specialistů z marketingových oddělení malých i velkých firem, ale také studentů a odborníků Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně a dalších zájemců o tuto problematiku z České i Slovenské republiky.
Témata byla natolik zajímavá, že účastníci diskutovali do pozdních odpoledních hodin i nad rámec plánovaného harmonogramu akce. Nejnovější trendy v interaktivní audiovizuální komunikaci a novinky v produktovém portfoliu firmy představil Martin Hejda ze společnosti Web Interactive, příkladem může být www.videosite.cz.

Chování uživatelů na internetu a nástroje pro jejich oslovení přiblížila posluchačům Petra Brodilová ze společnosti Google. Ve své prezentaci se zaměřila na chování uživatelů a inzerentů a představila vybrané nástroje pro inzerenty z nabídky Googlu (např. nástroje pro potvrzení trendů, optimalizace webu, analýzy – Consumer Commerce Barometr, Website Optimizer, Google Analytics apod.).

Jiří Chomát ze společnosti Seznam.cz se zaměřil na novinky v PPC systému Seznam Sklik, zviditelnění TOP inzerentů, regionalizaci Sklik reklamy, propojení Sklik a Firmy.cz, zobrazování adresy v textu reklamy, novou obsahovou síť Seznam Sklik a odtajnil i některé novinky, které Seznam plánuje v blízké době spustit.

Jak efektivně využívat sociální sítě, zejména Facebook pro firmy, představil Radek Sakáč ze společnosti PPClick, s.r.o., v rámci této přednášky proběhla rozsáhlá diskuze nad tím, jak vlastně na Facebooku efektivně komunikovat firmy, socio-demografické cílení PPC reklamy na Facebooku, jak účinně spravovat firemní profil, jak může ovlivňovat Facebook nákupní rozhodování zákazníků apod. I poslední příspěvek byl velmi prakticky zaměřen,

Adam Žídek ze společnosti AutoCont CZ představil nové trendy v oblasti on-line komunikace, účastníkům akce byly představeny konferenční systémy pro internetové diskuze, porady, komunikace se zákazníky s přímou integrací dokumentů a dat.
Akci připravilo Technologické inovační centrum s.r.o. (TIC) ve spolupráci se společností Web Interactive, která je od jara 2010 zasídlena v podnikatelském inkubátoru TIC. Akce byla realizována v rámci projektu Trenčiansko-zlínská inovační platforma.

Mohlo by se vám líbit...